Kodeks Etyczny Trenera Nauki

Jako trener nauki, stosuję sześciostopniową deontologię trenerską:

  • Poznaję potrzeby szkoleniowe/wymagania/możliwości zleceniodawcy
  • Poznaję uczestników zapisanych na moje szkolenie
  • Projektuję/planuję szkolenie samodzielnie i z poszanowaniem prawa autorskiego
  • Przeprowadzam szkolenie od początku do końca
  • Po szkoleniu pozostaję w kontakcie z uczestnikami i ze zleceniodawcą

Trener nauki, który w etyczny sposób przygotowuje zajęcia:

  • Poznaje potrzeby i możliwości wszystkich interesariuszy
  • Rzetelnie przygotowuje stosowne ćwiczenia i materiały do nich

Trener nauki, który w etyczny sposób prowadzi zajęcia:

  • Prezentuje swoją wiedzę i doświadczenie zgodnie z prawdą
  • Nie ukrywa swojej niewiedzy

Trener nauki, który traktuje uczestników swoich szkoleń w etyczny sposób:

  • Jest wobec nich uważny i empatyczny
  • Odnosi się do faktów, nie do osób
  • Szanuje uczucia, poglądy i czas uczestników

Trener nauki, który wykazuje etyczną postawę względem innych trenerów:

  • Szanuje prawo własności intelektualnej
  • Nie krytykuje publicznie innych trenerów, zwłaszcza pod ich nieobecność

Osoby, które podpisują się pod Kodeksem Etycznym Trenerów Nauki:

  • Justyna Małkuch-Świtalska – pomysłodawca Kodeksu
  • Anna Jasińska
  • Paulina Kordas
  • Mariusz Kusion
  • Adrian Łukaszewicz
  • Joanna Mucha
  • Agnieszka Pawłowska
  • Aleksandra Staszak
  • Magdalena Warchoł
  • Julita Woźniak
  • Anna Ziembińska

Please publish modules in offcanvas position.